تاثیر محتوا در سئو آسان
تاثیر محتوا در سئو چیست و چگونه محتوای با کیفیت داشته باشیم؟ بیشتر با پرشین تولز
من آرمان صفایی با کمک تیم خوب یکتانت در این بلاگ سعی میکنیم تا به شما کمک کنیم بازاریابی و تبلیغات آنلاین را بهتر بشناسید و بتوانید در مسیر رشد کسبوکارتان بهتر از آن استفاده کنید. و اما بهترین ابزاری که در اختیار دارید، تجربه است؛ بهخصوص در محتواهایی با موضوعات مهم و تاثیرگذار در زندگی مردم مثل پزشکی و امور مالی. اضافهکردن ویدئو، تصاویر و همچنین اینفوگرافیکها به مقاله باعث میشود محتوا به چیز قابلارزشی برای اشتراکگذاری تبدیل شود و سایر سایتها و افراد به آن ارجاع دهند. کامنتها را جدی بگیرید؛ چون بهترین جایی است که میتوانید بفهمید مخاطب چه چیزی نیاز دارد؛ یعنی هدف او از جستوجوی کیورد چه بوده است. ما در جستوجو همیشه میخواهیم مطمئن باشیم که بهروزترین محتوا را که درباره یک موضوع وجود دارد، پیدا میکنیم. مثلاً در بین نتایج برتر، محتوایی را میبینیم که کنار آن زمان انتشار (۲۱ ساعت گذشته) آماده است و روی آن کلیک میکنیم.
Cannibalization به عملیاتی گفتـه میشود که به کمک آن میتوانید محتواهای یکسان صفحات مختلف وبسایت خود را بهبود بخشید. ظاهر محتوا از دیگر مواردی است که در سئو محتوای متنی اهمیت پیدا میکند. در این صورت است که میتوانیم کاربر را به ماندن در سایت خود ترغیب کرده و سئو محتوا را پیاده سازی کنیم. طبق آمارها، تنها ۲۰ درصد از کاربران در اولین مواجهه با محتوا وقت میگذارند و آن را کلمه به کلمه میخوانند، در حالی که ۸۰ درصد کاربران صرفاً بهصورت گذرا و روزنامهوار مطالب را مطالعه میکنند. اگر تیترها و عناوین برایشان جذاب باشد، ممکن است ادامه محتوا را بخوانند. دو نکته بسیار مهم که باید به خاطر بسپارید این است که مقالاتی بنویسید که خواندن آنها جذاب باشد و باعث شود مخاطبان، تمایل به ماندن در سایت شما داشتـه باشند.
همان طور که توضیح دادیم اصول مهم سئو در تولید محتوا عبارتند از استفاده از کلمات کلیدی مناسب، ساختاردهی منظم محتوا، ارائه محتوای ارزشمند و منحصربهفرد، بهبود سرعت بارگذاری صفحه، و بهبود تجربه کاربری. با استفاده از این اصول، محتوای سئو شده قادر است رتبه سایت را در نتایج جستجو بهبود داده، ترافیک هدفمند را جذب کند و نرخ تبدیل را افزایش دهد. همچنین، ساختار منظم و ارائه اطلاعات به صورت واضح به کاربران کمک میکند تا به راحتی از محتوا استفاده کنند و تجربه کاربری بهتری را تجربه کنند. تولید بک لینک (Backlinks) یکی از عوامل کلیدی در بهبود سئو است و نقش تولید محتوا در سئو در این زمینه بسیار چشمگیر است. هنگامی که محتوای شما اصل و ارزشمند باشد، احتمال بیشتری دارد که وبسایتهای دیگر به آن لینک دهند. این لینکها به عنوان رأیگیری برای محتوای شما عمل میکنند و به موتورهای جستجو نشان میدهند که محتوای شما معتبر و مفید است.
بهترین پاسخ این است که «هر چقدر که لازم است.» بهعنوان یک قانون کلی، باید مطمئن باشید محتوای شما آنقدر عمیق هست که موضوع را پوشش دهد. خبر خوب اینکه در بسیاری از سیستمهای مدیریت محتوا مانند وردپرس، دکمههای اشتراک اجتماعی در قالب اصلی وجود دارند؛ بهطوریکه بهمحض انتشارِ محتوا ظاهر میشوند. خلاصه، باید اطمینان پیدا کنید هنگامیکه محتوا از طریق پلتفرمها اشتراکگذاری میشود، عالی بهنظر میرسد. از برچسبهای درست استفاده کنید تا مشکل رایجی که در آن تصویر یا عنوانی بهاشتباه در اشتراکگذاریهای اجتماعی نمایش مییابد، پیش نیاید. از سویی دیگر هم اشتراکگذاری بیشتر مطلب شما موجب افزایش احتمال جذب لینک خارجی خواهد شد. در بسیاری از موارد، دیگر نیازی نیست کاری انجام دهید تا تاریخ انتشار را در صفحة نتایج جستوجو در کنار محتوا مشاهده کنید.
کلمه کلیدی در سئو همان عبارتی است که وقتی کاربران آن را در گوگل جستجو میکنند، به صفحه شما میرسند. برای تولید محتوای با ارزش و سئو شده، باید مهندسی محتوا انجام دهیم نه اینکه فقط یک محتوا بنویسیم و منتشر کنیم. برای تولید محتوا بایستی یک استراتژژژی بچینیم، ساختار آن را مشخص کنیم و بعد در مورد آن موضوع مطلب بنویسیم. البته باید در مورد آن موضوع به خوبی تحقیق و بررسی و البته کمی هم جاسوسی و نیم نگاهی به رقبای اصلی داشته باشیم، آنها را آنالیز کنیم و الگو بگیریم و بعد بنویسیم. برای شروع تولید محتوا، باید موضوعی انتخاب کنید که سرچ داشته باشند و بتواند ترافیک برای سایت ما به ارمغان بیاورد، یعنی موضوعی باشد که مخاطبین آن را جستجو می کنند و به آن علاقمند هستند.
مهم این است که تکرار کلمه کلیدی در متن طبیعی باشه، میزان طبیعی بودن با توجه به کلمه و نوع محتوا متفاوت است. از دیدگاه موتور جستوجو، این موضوع بهمعنای این است که هرچه کاربر زمان بیشتری روی محتوای یک سایت صرف کند، این محتوا نسبت به محتواهای دیگر مفیدتر است. بهآسانی میتوانید ببینید چگونه و چرا ویدئوها و تصاویر میتوانند زمان توقف کاربر و درگیرشدن او را در سایت افزایش دهند. فقط باید اطمینان یابید که تصاویر بهطورکامل بهینهسازی شده باشند و ویدئوها را از یوتیوب، ویمئو یا آپارات یا سایر میزبانهای ویدئویی و پلتفرمهای استریم گرفته باشید. تا به این جای کار متوجه شدیم که برای جذب مخاطب بیشتر، باید محتوایی مخاطب محور تولید کنیم، جستجو برای کلیدواژهها، یکی از راههای ضروری برای اطمینان حاصل کردن از نمایش خوب وبسایت در موتورهای جستجو است. دلیل اصلی برای بهینهسازی محتوا بسیار ساده است…بدون در نظر داشتن بهینهسازی محتوا، رتبهای در ردهبندی وبسایت در موتورهای جستجو به دست نمیآورید.
بنرهای جذاب و متحرک میتوانند فروشگاههای آنلاین را از رقبا متمایز کنند و تجربه خرید را برای مشتریان بهبود بخشند. در این مقاله از کیارا آکادمی به شما نشان می دهیم که چطور می توانید با استفاده از هوش مصنوعی (AI) بنرهای فروشگاهی طراحی کنید که نه تنها جذاب باشند، بلکه تأثیر زیادی بر افزایش فروش و تعاملات آنلاین داشته باشند. بهتر است در بعضی از آنها از کلمه کلیدی استفاده کنید، اما نه در همه. این کار کمک میکند هم متن جذابتر شود و هم گوگل بهتر بفهمد صفحه درباره چیست. بهتر است کلمه کلیدی اصلی را در ابتدای آن بیاورید تا سریعاً موضوع صفحه مشخص شود.
این نکته در عنوان سئو (متا تایتل) هم مهم است و میتواند باعث جذب کلیکهای بیشتر شود. هدف روش های سئو این است که هنگام جستجوی کاربران در گوگل و سایر موتورهای جستجو، این موتورها رتبهی بهتری را به مقالهها و محتوای یک سایت اختصاص دهند. البته لازم به ذکر است که این الگوریتم صفحات وب را از لحاظ استفاده مکرر از کلمه کلیدی (Keyword Stuffing) نیز مورد بررسی قرار میدهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کلمات کلیدی مقاله تکنیک انتخاب و استفاده از کلمات کلیدی keywords مطالعه کنید. در نهایت، ویژگی alt تصویر که برای توصیف تصاویر برای افراد کم بینا و یا در صورت لود نشدن تصویر برای مخاطب و برای درک بهتر موتورهای جستجو استفاده می شود.
۱ – سئو محتوا چیست؟محتوای سئو، محتوای آنلاینی است که برای رتبهبندی در موتورهای جستوجو مانند گوگل تولید میشود. همچنین، محتوای نوشتـه شـده برای سئو معمولاً حول یک کلمه کلیدی خاص بهینهسازی میشود. حالا که به انتهای مقاله رسیدیم و شما نکات مهم سئو محتوای متنی را آموختـهاید، باید به شما بگوییم سئو فقط سئو محتوای متنی نیست! از مهمترین فاکتورهایی که در سئو محتوا میتواند به بهبود خوانایی کمک کند، انتخاب فونت مناسب است. فونت مناسب میتواند به شدت به خوانایی مطالب شما کمک کند، در حالی که فونت نامناسب ممکن است باعث شود کاربر حتی یک اسکرول هم نکند و سریعاً صفحه را ترک کند. بنابراین، در انتخاب فونت مناسب دقت زیادی کنید و سعی کنید بهترین فونت ممکن را که خوانایی خوبی دارد، برای سایت خود انتخاب کنید تا کارفرما یا کاربر هنگام مشاهده سایت جذب شود.
نحوه ساختار سایت و سئو محتوا شما به گوگل سرنخهای قابل توجهی در مورد محل قرارگیری مهمترین محتواها در یک سایت میدهد. عبارات جستوجو شـده توسط کاربران را که میخواهیم برای آن عبارات رتبهای بالا کسب کنیم، پیدا میکنیم. برای این کار میتوانیم از پیشنهادات serp گوگل و ابزارهای آنلاین تحقیق کلمات کلیدی مثل کیورد پلنر (Google Keyword Planner) و سایر ابزارهای مرتبط استفاده کنیم. مزیت این ابزارها این است که به ما در پیدا کردن کلمات کلیدی هدف، میزان جستوجوی کلمات (search volume) کمک میکنند؛ علاوهبر این با استفاده از آنها میتوانیم کلیدواژههای رقبا را بهصورت دقیق آنالیز کنیم. در واقع کسب و کارهای اینترنتی تولید محتوا می کنند تا محتوای آن ها توسط کاربران مختلف دیده شود؛ حال اگر کاربران زیادی آن را نبینند، تنها وقت و هزینه برای این کار تلف شده است.
در نمودار زیر، مشاهده میکنید که خوانا بودن ULR چه تأثیری بر روی جذب مخاطب دارد. توضیحات متا، همان نوشتههایی است که زیر برچسب تگ و ULR به نمایش درمیآید. شما باید بدانید که چگونه یک عنوان قدرتمند برای محتوای خود انتخاب کنید. سعی نکنید تا هر چیزی که به ذهنتان میآید را در محتوایتان بگنجانید، کلیدواژههای متفاوتی را در قالب یک محتوا ارائه ندهید. در مطلب فوق، محتوا ارزش بالایی دارد و مشکل اساسی، جملههای طولانی و پاراگرافهای عریض و طویل است.
برای بهینهسازی تصاویر، ابتدا باید از فرمتهای مناسب مانند JPEG برای عکسهای معمولی و PNG برای تصاویر با پسزمینه شفاف استفاده کنید. حجم فایلها را تا حد امکان کاهش دهید تا سرعت بارگذاری صفحه حفظ شود. کلمه کلیدی در تولید محتوا بسیار مهم است؛ این کلمات به موتورهای جستجو کمک میکنند بفهمند موضوع صفحه چیست. شما باید بفهمید کاربران با چه کلماتی دنبال محتوای شما میگردند و همانها را در متن استفاده کنید تا صفحه شما در گوگل نمایش داده شود. ساختاردهی مناسب محتوا به موتورهای جستجو کمک میکند تا محتوای شما را بهتر درک کنند و آن را به راحتی در نتایج جستجو نمایش دهند.
مهم ترین دلیلی که باعث می شود تا کاربر از خواند محتوای سایت خسته شود، این است که از تصاویر استفاده نمی کنید. تصاویر باعث می شوند تا ذهن افراد برای خواندن محتوا آماده تر باشد و به این کار تشویق شوند. در این بخش 10 پیشنهاد برای بهبود کیفیت محتوا و سئو را آوردهایم و شما با پیادهسازی این پیشنهادات، میتوانید کیفیت محتوای خود را بهبود ببخشید و تأثیر مثبتی بر سئوی وبسایت خود داشته باشید. بنابراین شما قطعا باید تصاویر و ویدیو را به عنوان بخشی از استراتژی محتوای خود در نظر بگیرید تا به بهترین نحو به مخاطبان و مشتریان خود خدمت کنید. هر دو میتوانند صفحات وب مبتنی بر متن را بهبود بخشند و به تنهایی در پلتفرمهای اجتماعی بایستند.
نه تنها به گردش بیشتر کاربر در وب سایت شما کمک می کنند بلکه درک کلمات کلیدی، ارتباط مقالات و صفحات وب سایت را برای موتورهای جستجو آسان تر می کنند. در حالی که گوگل گفته است که توضیحات متا تاثیر مستقیمی بر رتبه بندی ندارند، اما بر روی کلیک کاربر روی صفحه شما تاثیر می گذارند. به طور کلی برای بهینه سازی کردن متا صفحه باید به نکاتی همچون توجه داشتن به کاراکترهای متا (160 کاراکتر)، کلمات کلیدی مرتبط را اضافه کنید، توصیف مناسب و کوتاه در متا و … داشته باشید. توضیحات متا یا همان meta description در زمینه رتبهبندی ممکن است به اندازه عنوان نباشد اما باز هم یکی از نکات کلیدی سئو درتاثیر محتوا به شمار میرود این کار ممکن است باعث بالا رفتن نرخ کلیک شود. یک تاثیر مجتوا در سئو میتواند همین meta description باشد که علاوه بر اثبات صفحه شما برای موتورهای جستجو ،نظر کاربر را نیز بتواند جلب کند تا در نتایج جستجو روی لینک شما کلیک کند.
بولت یا شماره گذاری به شما در ایجاد چنین لیستهای کوتاهی از موارد یا آیتمهای مشابه کمک میکند. مثلا وقتی میخواهید نام دستهای از ابزارها، گروهها، محصولات، سایتها و… را ببرید، از بولتگذاری یا شمارهگذاری استفاده کنید. من در این محتوا شما را با خوانایی محتوا (Content Readability) در سئو آشنا میکنم و سپس ۱۰ تکنیک برای افزایش خوانایی محتوا به شما ارائه میدهم. از مرتبط بودن کلمات به محتوای صفحهای که به آن لینک میدهید مطمئن شوید. بهترین انتخاب برای فرمت پاراگرافها، قرار دادن یک الی ۲ جمله طولانی در هر پاراگراف است، بدیهی است که میتوانید از ۳ یا ۴ جمله کوتاه بهجای ۲ جمله طولانی هم استفاده کنید. زمانی که در حال طراحی قالب کلی وبسایت هستید، از فرمت محتوای مرکزی خود اطمینان حاصل کنید و این محتوا را به دستههای کوچکتر تبدیل کنید.
خیلی پیشتر از سال ۲۰۰۸، مت کات مدیر تیم مبارزه با هرزنامه در گوگل به استفان اسپنسر (کارشناس سئو) تأکید کرد که در آدرس URL، وجود ۳ تا ۵ کلمه مطلوب است. آنهایی که طولانیتر هستند، براساس الگوریتم گوگل معمولا اعتبار چندانی به محتوا اضافه نمیکنند. درک این نکته بسیار مهم است که ساختار URL سازگار با موتور جستوجو به همان اندازه که برای موتورهای جستوجو مفید است، برای کاربران نیز سودمند خواهد بود. خلاقیت یکی از نکات قابلتوجه در سئو است، ارائه لینکهای مرتبط، قابلاطمینان به وبسایتهای معتبر به هر چهبهتر نمایش داده شدن وبسایت شما در موتورهای جستجو بهعنوان یک وبسایت قابلاطمینان، کمک میکند. ۳ – کانیبالیزیشن چیست؟صفحاتی با کلمات کلیدی و محتوای متمایز که هدف جستوجو را به روشی منحصربهفرد پاسخ میدهند، توسط موتورهای جستوجو معتبر تشخیص داده میشوند.
برای تولید یک محتوا و انتشار آن باید کلی زمان گذاشت و بعد از طریق شبکه های اجتماعی و ایمیل به کاربران، به بیشتر دیده شدن آن کمک کرد. البته اگر محتوای شما به دیسکاور گوگل راه پیدا کند، در مدت زمان کم، ورودی زیادی تجربه می کنید و ترافیک سایتتان افزایش خواهد داشت. گوگل همیشه در تلاش است تا نتایجی مرتبطتر به کاربران ارائه دهد، این تنها بخشی از محتوای مفید موجود در سراسر محیط و دنیای وب است. بخشی از اطلاعات بر اساس مفید بودن و مرتبط بودن با نیاز کاربر طبقهبندی و رتبهبندی میشوند. اگر میخواهید محتوای شما ارزش سئو پیدا کند، باید به نیازهای کاربر و مطالب مفیدی که به نیاز کاربر ارتباط دارد، توجه کنید. بهروزرسانی محتوا از اقدامات مهم در سئو محتوای متنی است که میتواند به کراول و ایندکس شدن مجدد محتوای ما توسط رباتهای گوگل کمک کند و رتبهٔ صفحات ما در serp و اعتبار و ترافیک وبسایتمان را بهبود دهد.
کمی فکر کنید متوجه میشوید که هیچ دلیلی وجود ندارد که گوگل با نشر محتوای تکراری در فضای وب مشکلی نداشته باشد و به جای نمایش مطالب معتبر و تازه، محتوای کپی شده را در نتایج بالای SERP نمایش دهد. حتما محتوای وبسایت خود را تولید کنید و هرگز از سایت های دیگر کپی نکنید شما می توانید با مراجعه به وبسایت CopyScape از کپی بودن محتوای خود مطلع شوید. اگر سوالی داشتید، آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید، حتما پاسخ خواهیم داد. کلمات کلیدی متوسط، در مقایسه با کلمات کلیدی کوتاه، نتایج دقیقتری ارائه میدهند و همچنان از میزان جستجوی نسبتاً بالایی برخوردارند. عباراتی مانند «توپ آدیداس»، «تبلت سامسونگ» و «لباس ارزان» نمونههایی از این نوع کلمات هستند. همانطور که میبینید موتورهای جستجوی Google و Yahoo و Bing برای کاربران بیشتر از سایر موتورهای جستجو شناخته شده هستند.
پس اگر کسب و کار اینترنتی دارید و می خواهید به کمک محتوا به رشد آن کمک کنید، در این مقاله همراه ما باشید. به نقل از مقاله منتشر شده در وب سایت search engine journal ، همانطور که می دانید، اهمیت محتوا در سئو و چگونگی کمک آن به موفقیت در موتورهای جستجو را کشف کنید. بیاموزید که چگونه با محتوای مرتبط و ارزشمند، یک تجربه کاربری رضایتبخش ارائه دهید. یکی از کارکردهای اصلی موتورهای جستجو، اتصال کاربران به اطلاعات مورد نظرشان است. این اطلاعات ممکن است فهرست محصولات، نقد و بررسی، اخبار، تصویر یا ویدیو باشد. محتوای ویدیویی یکی از قدرتمندترین ابزارها در استراتژی تولید محتوا و سئو است.
لینک سازی داخلی میان مطالب مختلفی که نوشتهاید صفحههای وب سایت شما را به یکدیگر متصل میکند. بهینهسازی محتوا در زمان تولید آن این اطمینان را به ما میدهد که سایت مخاطب محور میشود. باید توجه کنید که سئو تماما محتوا نیست؛ اما محتوا بر سئو تاثیر بسزایی دارد و از دلایل کسب رتبه بهتر است. و اما مزایایی که این تولید محتوا میتواند برای ما داشته باشد، افزایش فروش و درآمد، به دست آوردن اعتماد مخاطب، شناخت راحت برند، جذب مشتری، نشان دادن تخصص خود و غیره است. حالا که محتوایی کامل، هیجان انگیز و با رعایت تمام اصول سئو که مخاطبان را جذب می کند، نوشته اید؛ قدم بعدی اضافه کردن قابلیت اشتراک گزاری به آن است.
تجربیات بد معمولاً منجر به ترک کاربر بدون تعامل با وبسایت شما میشود، در حالی که تجربیات خوب معمولاً منجر به صرف زمان بیشتر در صفحه یا انجام اقدام میشود. به این ارجاع گفته میشود و گوگل 64٪ از کل ارجاعات وبسایت را در ایالات متحده ارسال میکند. مایکروسافت و بینگ بیشترین میزان ارجاعات را پس از گوگل ارسال میکنند و پس از آنها یوتیوب قرار دارد. کشف شدن توسط افرادی که شما را نمیشناسند به موتورهای جستجو بستگی دارد و موتورهای جستجو به محتوا وابسته هستند. ما برای اینکه بتوانیم عمل بهینهسازی را بهدرستی انجام دهیم باید بدانیم که عوامل زیادی در سئو محتوا شما دخیل است.
بااینحال، پیشنهاد میکنیم یک کار دیگر هم انجام دهید و زمانی را که پست یا صفحه شما بهروزرسانی شده است، نمایش دهید. برخی دیگر از نتایج که تاریخ ندارند را نمیتوانیم بدانیم که بهروز هستند یا خیر. درواقع، بدون نشانِ تاریخ تا زمانیکه روی محتوا کلیک نکنیم، نمیتوانیم بفهمیم چه زمانی منتشر شدهاند. بااینحال، در چنین مواردی مسلماً کاربر تا زمانیکه یک نتیجه با نشان تاریخ و کاملا جدید در صفحه وجود دارد، معمولا روی نتایجی که بدون نشان تاریخ هستند کلیک نمیکند. باید کلیدواژه موردنظرتان را در توضیحات متا وارد کنید و در این متنِ کوتاه چنان اطلاعات مهمی جای دهید که کاربر اشتیاق به خواندن پیدا کند. این محتوا حول یک یا چند کلمه کلیدی نوشته میشود تا بتوان گوگل را راضی کرد؛ البته یک سری اصول هم در این میان نقش دارند که در نهایت به رضایت هر ۲ طرف ماجرا ختم میشود (گوگل و مخاطب).
شما با عضویت رایگان به عنوان کاربر آزاد متمم میتوانید به حدود نیمی از چند هزار درس متمم دسترسی داشته باشید. معمولاً با توسعه و هوشمندتر شدن الگوریتمها، این روشها هم کارایی خود را از دست میدهند و فضا برای سئوکارهای کلاه سیاه، تنگتر میشود. اگر چنین نگاهی را باور نداشته باشیم، به احتمال زیاد SEO به یکی از شیوههای قدرتمند برای هزینه کردن بیفایدهی پول و منابع کسب و کار ما تبدیل خواهد شد. گاهی اوقات، کسانی که با SEO آشنا نیستند، آن را به عنوان یک جانشین رایگان برای بازاریابی و تبلیغات در نظر میگیرند. جستجو بر روی موبایل طی سالهای اخیر همواره روندی افزایشی داشته و از سال ۲۰۱۵ به بعد، سرچ موبایل از سرچ دسکتاپ بیشتر شده است.
همچنین زمینه موضوعی (Context) آن کلمات کلیدی، مانند اصطلاحات و عبارات مرتبط و مترادفها را در نظر میگیرد. این دیدگاه به عنوان یک راهنما برای نوشتن محتوا در وبسایت شما عمل خواهد کرد. برای ایجاد یک مقاله بهینه شده برای سئو، باید سعی کنید از کلمات کلیدی در سراسر متن استفاده کنید. اما اگر از آنها بیش از حد استفاده کنید، مخاطبان و گوگل را از خود دور خواهید کرد، و اگر از آنها خیلی کم استفاده کنید، تأثیر سئو چندان بزرگی نخواهید داشت. به عنوان یک راهنما، کلمه کلیدی شما باید در URL، عنوان، مقدمه (150 کلمه اول مقاله) و یک H2 باشد. عنوان اصلی صفحه یا Heading 1، قلب محتوای شماست و باید در برچسب H1 قرار گیرد.
https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/